סוגי מתקני הרמה – לצרכים העסקיים השונים

סוגי מתקני הרמה – לצרכים העסקיים השונים


מתקני הרמה בתחומים השונים משרתים אותנו באופן שוטף או במקרים של פרויקטים בתעשיות השונות, הקלות והכבדות כאחד.

קיימים כמה סוגים ו"זנים" שונים בתחום ההרמה וההעמסה.

נושא ההובלה וההעברה גם הם מושפעים באופן משמעותי ממתקני הרמה איכותיים.

חלוקת רמות המתקנים מתבצעת תוך בדיקת הצורך, הן מבחינת הזמינות והן מבחינת הפעולות עצמן.

שלל מתקני ההרמה הקיימים בשוק ניתנים להשגה גם ברכישה וגם בהשכרה גם אם אתם מדברים על מנוף כמו עגורן, כאשר שתי האופציות זמינות וניתנות להתאמה על פי צורכי החברה והאפשרויות התקציביות שלה.



מלגזות מקצועיות למפעלים וארגונים גדולים


מלגזות הן מתקני הרמה קטנים יחסית אשר מאפשרים שינוע מהיר בתוך מתחמים או בתוך אזורים תפעוליים סגורים.

מתקני הרמה אלה הם מתקנים אשר מאפשרים הרמה לגובה ברמות השונות ועל פי המפרט הטכני של המתקן.

קיימות מלגזות אשר בנויות להרמה בגובה נמוך של כמה מטרים בודדים וכאלה אשר בנויות לטובת הרמה לגבהים משמעותיים הרבה בעת עבודה במחסנים עם מדפים גבוהים במיוחד.

הצורך במלגזות הוא צורך שמשמש בעיקר רשתות גדולות של סופרים או כל בית עסק שכולל מחסן גדול עם מדפים גבוהים.

אחד היתרונות היותר משמעותיים של המלגזה היא היותה קומפקטית יחסית מצד אחד ומצד שני בעל יכולת לשאת עומסים ומשקלים גבוהים במיוחד.

הקומפקטיות היחסית של המלגזה מאפשרת לה לעבור ולעבוד במעברים צרים יחסית בין משאיות בשטחים תפעוליים ובתוך מחסנים צפופים יחסית ומעברים של מרכולים גדולים.

המלגזה היא אחד המוצרים היותר שכיחים ומבוקשים להשכרה במקרים של צרכים חד פעמיים ומשתלמים במיוחד למי שיודע כי לא הזדקק לה לטווח ארוך.



מנופים לחברות הובלה ובניין – הדרך הקלה אל היעד


מנופים לחברות הובלה וחברות בנייה הם בין מוצרי ההרמה המבוקשים ביותר.

חברות הבנייה אשר ידועות יותר בשימוש במתקן הרמה זה, חולקות את השימוש שלו גם עם חברות המעניקות שירותים פרטיים יותר כמו חברות הובלה גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים.

מנוף להרמה ופריקת ציוד, יכול להיות אפקטיבי במיוחד כאשר קיימים חללים בעלי פתחים צרים באזור הדלתות והמעליות, כאשר מעוניינים להוציא חפצים מבעד לחלון ו/או כאשר מעוניינים לזרז את הפריקה וההובלה באופן משמעותי.

יותר ויותר חברות ויותר ויותר חברות כיום, בקנה המידה השונה, מודעים לאפשרות הייעול הזאת ועושים שימוש בהובלות ושינוע לצרכים השונים באמצעות מנוף, ברמה כזאת, שניתן לראות תעדוף ברור לשימוש במתקן הרמה מסוג מנוף על פני השינוע וההובלה הקונבנציונאליים, אשר עושים שימוש בכוח פיזי אנושי, אשר מן הסתם גוזל זמן רב ומאמץ ניכר יותר.



סולמות חשמליים – הדרך הבטוח למעלה


סולמות חשמליים, הם בין מתקני ההרמה המלהיבים ביותר אשר קיימים היום בשוק השינוי.

סולמות אלה בשונה ממלגזות, מהווים פיתוח סטטי יותר אל יעיל באופן משמעותי במקומות צרים ולטובת מוצרים ופריטים קטנים יותר לצורכי הורדה ואחסנה.

סולמות אלה משמשים גם הם מחסנים גדולים ובמיוחד מחסנים קטנים וצפופים, בהם כל הפרעה וכל "מכשול" במעבר משפיע באופן קיצוני על יעילות העבודה השוטפת.